oj oj

choni bashi folket hahaha, har inte bloggat på länge ja vet men asså har inte varit hemma på typ 4 dagar? sov hos nina sen så tagga jag hem och bytte om och så, det hände lite grejer man tack gud att fatma finns haha.
ja tappa mitt busskort också (vaarfööör guuuuud?) aja ja bytte om sminka mig lite och sådär sen tagga jag och fatma till byn, vi mötte lili och mimi sen vi gick runt lite, har saknat mina älsklingar de var längesen jag var i byn det var fan mitt andra hem förut, var dära mera än hemma! ska börja gå dit oftare och hälsa på alla och chilla ute :)
sen träffa vi typ några flera jad lorin nora sanaria, sen kom melike kicki sara asena kani vene vad.
det börja bli skit kalllllllt ja dog bre, jag måla naglack på lilian helt utanför hon bA: asså ja liknar en prinsessa hahaha hon e sjuk, sen vi dog nagellim och la på våra händer sen vi hållde varandra de fastna vi kunde inte dra bort sen lili ba: om du behöver klia fittan då kmr ja hjälpa dig, hon e sjuk -.-
ASSÅ UFT PALLAR INTE SKRIVA MER JA PRATAR FÖR MKT, HEJDÅ SEN SOV JA HOS JAD
OCH VI LUFFA RUNT PÅ HUNDRA OLIKA STÄLLEN SEN, OCH NEJ JA HAR INTE MENS HEHE ORKAR INTE TA BORT CAPSLOCK
/ lara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0